هارد سرور HPE 1.2TB SAS 12G HDD
نوشته شده توسط : غریبه

هارد سرور HPE 1.2TB SAS 12G HDD یک هارد دیسک مغناطیسی بوده، که با پارت نامبر B21-872479 برای ذخیره اطلاعات در سرورهای نسل Gen8، Gen9 و Gen10 طراحی شده است. هارد دیسک سرور HP 1.2TB SAS 12G 10K با اندازه 2.5 اینچی طراحی شده و به هارد سرور SFF شهرت دارد. وجود یک هارد دیسک قدرتمند در کانفیگ سرور ضروری است. یک هارد سرور با کیفیت، حفظ اطلاعات و داده‌ها را که مهم‌ترین بخش یک کسب و کار محسوب می‌شود، تضمین می‌کند. این هارد سرور 1.2 ترابایت اچ پی، از نوع هارد اینترنال بوده و ظرفیت مناسبی را برای ذخیره اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم این هارد سرور 1.2TB SAS 10k را بررسی نماییم تا خرید آگاهانه‌تری را تجربه نمایید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در هارد سرور HPE 1.2TB SAS 12G HDD با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

هارد HP 1.2TB SAS 10K ، هاردی مناسب برای سرور HP

هارد HP 1.2TB SAS 10K در دسته هاردهای اینتراپرایزی اچ پی بوده، به این معنا که از این هارد می‌توان در سرور مراکز داده و سازمان‌ها بهره برد. این هارد سرور که از فضای ذخیره سازی 1.2 ترابایتی بهره می‌برد با سرعت چرخش دیسک 10 هزار دور در دقیقه کار می‌کند. این شاخص که با RPM نشان داده می‌شود، فاکتوری برای سنجش سرعت هارد نیز محسوب می‌شود. قابل ذکر است که هر چه rpm بالاتر باشد، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات نیز افزایش می‌باشد و بر عملکرد این قطعه تأثیرگذار خواهد بود.

از ویژگی دیگر این هارد دیسک 1.2 ترابایتی باید به نرخ انتقال اطلاعات اشاره کنیم، که برابر 12 گیگابیت بر ثانیه است. رابط یا درگاه اتصال SAS برای این هارد دیسک در نظر گرفته شده است، که نرخ انتقال بالاتری داشته و کارایی بهتری را نسبت به درگاه SATA ارائه می‌دهد.

فناوری‌های به کار رفته در هارد سرور اچ پی 1.2TB SAS SC DS 10k HDD

هارد سرور اچ پی 1.2TB SAS SC DS 10k HDD که یک فضای ذخیره سازی با اندازه SFF است، برای کارایی و امنیت به فناوری و تکنولوژی‌های مختلفی مجهز شده است. یکی از مهم‌ترین فناوری به کار رفته در این هارد سرور فناوری Smart Carrier است. این فناوری در مورد وضعیت سلامت هارد دیسک کاربران را مطلع می‌کند. با استفاده از این تکنولوژی می‌توان قبل از خراب شدن کامل هارد دیسک به بررسی آن پرداخته و نسبت به رفع آن‌ها اقدام نمود.

فناوری Digitally Singed Firmware یکی دیگر از تکنولوژی‌های کاربردی بوده که امنیت داده‌ها را تضمین می‌کند. این فناوری یک نوع رمزگذاری دیجیتال بوده که دسترسی غیر مجاز را محدود کرده و از حملات مخرب جلوگیری می‌کند. قابلیت Hot Plug، فناوری دیگری است که امکان تعویض و یا نصب راحت‌تر هارد دیسک در سرور را مهیا می‌کند. با وجود این فناوری دیگر نیاز نیست هنگام تعویض هارد، سرور را خاموش و سپس نسبت به تعویض اقدام کرد.

خرید و قیمت هارد سرور اچ پی HPE 1.2TB 10K 12G HDD

هارد سرور های HP یک نمونه کاملا قوی و بی رقیب هارد 1.2 ترابایت سرور HP بالاترین سطح کارایی و قابلیت اطمینان را برای سخت‌ترین حجم کاری برنامه های کاربردی شما ارائه می‌دهند. به خاطر حجم و ویژگی هایی که این هارد سرور در خود دارد در اکثر سرورها از آن استفاده می‌شود. این هارد درایو برای شرکت های کوچک و متوسط فضای ذخیره سازی مناسبی را فراهم می‌آورد.

خرید هارد سرور اچ پی HPE 1.2TB 10K 12G HDD همانطور که اشاره کردیم راه‌حل مناسبی برای رفع نیاز ذخیره سازی اطلاعات کاربران خواهد بود. این هارد سرور که از درگاه اتصال SAS بهره می‌برد، سرعت بالایی را در انتقال داده فراهم می‌کند. پیکربندی این هارد از نوع 512 بایت بوده و با وجود فناوری‌های پیشرفته عملکرد، امنیت و کارایی ایده‌آلی را در اختیار قرار می‌دهد. برای استعلام قیمت هارد سرور 1.2TB10K SFF 12G SAS HDD ، کارشناسان ما در ماهان شبکه ایرانیان در خدمت شما خواهند بود. قیمت این محصول با توجه به امکانات بالای آن استفاده در سرورها مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

منبع: https://mahanshabake.com/product/hp-1-2tb-sas-12g-ds





:: برچسب‌ها: هارد ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: